onsdag 7 maj 2008

Summrering av tv-festen

Oh my god vilken fest det var igår! Så med andra ord mår jag som jag förtjänar idag.

Men det började bra iaf. Mötte upp Mia vid bussen och sen åkte vi till vårt stammis hak, Taco bar för att äta lite innan. Efter ett litet tag så kom Madde och Emma. Efter ytterligare ett litet tag så hittade även Zandra fram. jag o Mia proppade verkligen i oss en massa mat. Runt halt 8 så började vi bege oss till Imperiet, vilket var tur för att hade vi kommit senare så hade vi nog inte fått plats, det var verkligen smockat med tv-människor. Kul att träffa en massa människor som man inte sett på länge som tex Carro, Wennberg, Claes, Titan människorna, Håkan, Johnny, Jakob mm.

Efter mycket om och men, och ev lite flirtade med Kalle (Annas pojkvän)så hittade jag även min älskade Anna, det var ett mycket kärt återseende. Visst vi kanske sågs för nån vecka sen, men det var endo för länge sen! Hittade även söta Nour, henne var det alldeles för länge sen jag såg! Även Cissi o Farao joinade oss. Men det sötaste återseendet var nog när Kalle Möller kom, jag och Mia fick varsin puss och sen serenerade vi honom med "Light on", vilket han givetvis uppskattade.

Min ursprungliga plan var att bege mig hem runt 23 snåret, men det gick inte så bra, för hux flux så stängde Imperiet och jag drogs med till Kvarnen av Carro o det resterande gänget. På väg till Kvarnen så hamnade jag o Carro i en mycket intressant konversation med Nicke Nyberg, jag kommer dock inte riktigt ihåg vad det var vi pratade om, men intressant var det iaf! Inne på kvarnen så var det snack med Titanarna, sen hamnade jag i ett samtal med en go Göteborgare, vi kan kalla honom för Gbg kort och gott, eller tills jag kommer på nåt bättre, haha, för jag har en känsla av att vi kommer ses igen. Det var en mycket trevlig kväll, en av dom bättre tv-festerna jag varit på!

Så med facit i hand så var det väldigt bra att jag inte åkte hem vid 23 snåret, för då hade jag missat massor! Men om jag hade varit duktig och lämnat när jag skulle ha lämnat så hade jag sluppit sitta här bakis och tycka synd om mig själv. Visst jag brukar aldrig bli bakis, men just idag blev jag det, jag börjar med andra ord bli gammal, haha.

Kort kommer senare...

Over and out for now from the old lady!

Inga kommentarer: