tisdag 13 maj 2008

Msn, musik o glass. Vilken dag!

Pratade precis med Ryan på msn. Han är allt en rolig prick. Kom precis på att det var ett bra tag sen vi sågs, kanske ska ta o föreslå en fika snart, men det har han väl inte tid med busy, busy som han är.

Men nog om Ryan. Just nu sitter jag åter igen med musikrapportering. Jag får höra en massa låtar jag aldrig trodde skulle få vara med på tv, ok jag erkänner...vissa låtar är riktiga klassiker, men vem kunde ana att Baltimoras låt "tarzan boy" skulle få vara med i tv igen. haha

Har haft en lite revivel idag och lyssnatpå en massa bra låtar som har några år på nacken, som typ Michael jason, Jackson 5, Womack&Womack och just nu sitter jag och njuter av Lucy Pearl's "Dance tonight", vilken låt!





Sen på tal om ingenting så börjar jag starkt tro att glass är guds gåva till kvinna och då frmför allt Ben&Jerrys och Häagen Dazs!

Over and out for now, folks.

Inga kommentarer: