torsdag 8 maj 2008

Måste lära mig att säga nej

Varför är jag för snäll? Varför tackade jag ja till att göra en produktion en viss tjänst? Så nu sitter jag här med jobb upp till öronen och får skylla mig själv.

Egentligen skulle jag vilja sitta ute i solen och njuta av en riktigt god kopp kaffe, då hade jag mått riktigt bra. Men eftersom jag snart (om ca 3 veckor) ska ner till Spanien, värmen och solen så kommer jag må riktigt bra då, men jag vill ner NU! Måste dessutom hitta biosällskap till imorn, eftersom en viss person, vi kan kalla henne för Vanessa, haha, dumpar mig och Mooness för att fira nån kompis och Mooness valde att dumpa mig för gos med sin katt, så med andra ord blev jag dubbel dumpad, ILLA! Jag kommer aldrig låta dom glömma detta, NEVER. Oj vad bitter jag börjar låta nu, ehe. Så om du har lust att gå på bio med mig imorn, så är det bara att slå en signal!

Inga kommentarer: