torsdag 29 maj 2008

Kaotisk morgon

Denna morgon har varit lite kaotisk. Efter en frivillig sovmorgon hos Gbg så fick vi en ofrivillig sightsing tur genom halva stora Essingen, hela lilla essingen, Kristineberg, stadshagen OCH halva kungsholmen. Jag tror starkt att chauffören verkligen ville köra in på alla sidogator han hittade, enbart för att hålla kvar alla på bussen. När vi väl kommit fram till Fridhemsplan så upptäckte Gbg att det nån skum kille som stog och såg väldigt creepy ut, tydligen så stog han och tittade på mig samtidigt som han log på ett läskigt leende, detta såg naturligvis inte jag, vilket kanske var bra.

Väl framme på jobbet så var jag tvungen att försöka hitta på hur jag skulle göra med lunchen, men Mooness, den räddande krigar prinsessan räddade mig, hon lät mig äta pizza med grabbarna från Mekaniken. Så det blev en mycket skön lunch i solen på altanen, där det diskuterades en massa olika roliga saker, tex att Norska är ett språk man inte kan skälla ut nån på, för att ingen skulle ta det på allvar och några oförglömliga sökanden till idol.

Men nu sitter jag här inne igen, som vanligt ska jag musikrapportera, men jag ska faktiskt smita ut i solen senare och ta en kaffe eller kanske en kall cola...

Inga kommentarer: