måndag 19 maj 2008

I'm so totaly yours!



I'm hooked! Jag gillade Jason innan, men efter att ha träffat honom så gillar jag honom ännu mer. Han märkte att jag blev lite starstruck så han la sin arm runt min midja och sa kort och gott "lets get out of here!" och började helt sonika vandra bort med mig. Efter några meter så blev vi stoppade av nån schomme från skivbolaget som sa att han tyvärr inte kunde lämna butiken. Han lommade tillbaka och sa väldigt högt till mig "call me!". Nu kan jag ju inte göra det eftersom jag tyvärr inte har hans nr, men om jag hade haft det så hade jag absolut ringt, det är en sak som är säker. Så nu har Gbg fått lite konkurrens


Eftersom jag var helt slut när jag kom hem så mötte jag inte upp Gbg på kvällen. Han var tydligen på nån 80-tals fest i en frisersalong och tydligen så blev han jätte full, men betoning på jätte, haha.


Istället så var det lite qualitytime med sängen. Jag har försummat den ett tag nu, så jag kände mig tvungen att jobba på vår relation Tror den har förlåtit mig efter 13 timmars kvalitetstid.


Åkte till hem till Gbg på söndagen, för att kolla in Bodyguard. Man kan nog kalla det för en date, haha. Eftersom han var bakis så briljerade jag med mina kockkunskaper i köket och bjöd på en helt ok middag.


Lyckades förgylla Vanessas dag när jag berättade för henne att Robyn ska spela på Arvika, så nu har hon inlett "operation övertalning" för att få med mig dit i sommar. Kan erkänna att jag blev rätt sugen, det jobbiga är att ajg lovat Carro att fira hennes födelsedag med henne och den är under Arvika perioden...måste komma på en bra lösning så att jag kan göra båda sakerna!

Idag åkte min älskade Madde till Thailand. Jag är faktiskt lite avis men endo väldigt glad för hennes skull. Hon har nästan jobbat ihjäl sig så hon är verkligen värd en semester. Kommer sakna henne, men vi ses om 3 veckor igen, så ska vi jämnföra bränna!

1 kommentar:

Vani sa...

"Operation övertalning"?? Var det när jag sa, "ska du följa med" och du sa "nja jag har andra planer" och vi droppade ämnet? Haha. Det är bra att du uppar dig själv Malin!