tisdag 27 maj 2008

Imorse upptäckte jag att min ipod är fylld med väldigt gamla låtar som jag inte har haft hjärta att ta bort. Så när jag gick i hamnen så börjar "All I want for christmas" strömma ur mina hörlurar, även om det inte riktigt passade för just denna årstid, så blev jag väldigt glad.

Igår innan jag o Gbg skulle gå och läggs oss så fick jag helt plötsligt ett skrattanfall. Jag vet inte vart det kom ifrån, det bara bubblade ur mig. Jag skrattade så mycket att tårarna spruta ur ögonen. Jag måste verkligen ha sett rolig ut, men Gbg bara garvade han med, antagligen åt mig och inte med mig, för om sanningen ska fram så visste jag faktiskt inte vad jag skrattade åt, men kul var det iaf, eller just då var det väldigt roligt...

Det var inte lika kul att kliva upp imorse, framför allt när jag visste att Gbg skulle få ligga kvar och dra sig medans jag duschade. han låg till och med och funderade på ett bra argument för att jag skulle duscha först. Men snäll som jag är så lät jag honom ligga där o dra sig...nästa gång ska jag inte vara lika snäll...hehe

Ikväll ska jag o Carro på Melo's releasfest på Reisen. Det ska bli riktigt kul att enbart får höra hans material, inte för att jag inte gjort det innan, men killen är verkligen grym live! Om du får chansen att se honom live ta den, det är så värt det.

Inga kommentarer: