onsdag 21 maj 2008

Posing, posing, posing!

Jag gjorde misstaget att somna om när jag vakande av mig själv i morse. Så när jag väcktes av mobilen 10 min senare, så var jag trött, kände mig inte alls lika utvilad som jag var 10 min innan. Jag har lärt mig den hårda vägen att när man vaknar av sig själv så ska man gå upp, inte somna om, för när man väcks nästa gång så är man trött istället för pigg. jag har fått lära mig detta den hårda vägen.


Hittade detta underbara kort på mig och Tess från när vi var och såg Kleerup. Det var första gången jag träffade Tess, men jag gillade henne från första stunden. Innan kortet togs så snackade vi om Top model och hur Tyra Banks säger till tjejerna att dom ska posa för att kortet ska bli bra o att kroppen ska se grym ut, eller som dom säger "fierce". Tydligen så ska man stå på tå med ena benet för att benen ska se längre ut (det är det jag försöker med, men bredvid Tess så kan jag aldrig se lång ut...). Sen så ska man självklart göra nåt med armarna som ser någorlunda naturlig ut, vi har båda valt att ha dom i ett stadigt grepp om midjan. Tess skjuter även fram axlarna, vilket tydligen också ska vara "fierce" och sen så plutar båda med läpparna, vet dock inte varför detta är bra, kanske för att när man plutar med läpparna så drar man in kinderna, vilket gör att kindbenen syns bättre, eller ok, jag erkänner, jag har ingen aning varför men min förklaring lät bra iaf, haha

Inga kommentarer: