tisdag 6 maj 2008

Kvällens nöje


Ikväll är det tv-fest. Jag, Mia och Madde hade tänkt gå på den. Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt roligt, jag har ju iof alltid roligt med Mia och Madde. Men jag har en liten olustig känsla i kroppen eftersom jag vet att han kommer vara där, låt oss kalla honom för Johnny. Jag har absolut inget emot honom, men vi har inte setts på ett tag, så man kan nog säga att jag är lite nervös. Jag har inget att vara nervös för, men nervositeten finns där iaf.

Men annars ser jag verkligen fram emot ikväll. Det var för länge sen vi sågs alla tre, så det kommer vara en massa kacklande mellan oss 3. Förhoppningsvis så kommer även min älskade Kalle Möller, en person jag verkligen har saknat.

Fick ett sms av Skellefte igår. Packetet hade kommit fram. Så nu har lilla söta Juni en gul body med en grå uggla på magen. Hoppas att hon gillar den.

1 kommentar:

pappa jw sa...

men skoja inte! hur fint som helst! vi tackar och bockar med kramar från götet!