söndag 4 maj 2008

Buffé frosseri!

Hela helgen har jag frossat i mig buffémat. Jag har nu fått lära mig den hårda vägen att så mycket mat inte är bra för min lilla "späda" kropp. Man kunde ju tro att jag skulle lära mig att inte äta lika mycket efter Hermans mellanöstern buffé, men icke. Idag åt jag nästan mer på den asiatiska/sushi och mongolian bbq buffen. Visst det är gott, men jag måste verkligen börja lyssna på kroppen när den börjar säga ifrån.

Har även varit kulturell idag med Vanessa o Tess. Vi var på David La Chapells utställning i Nacka strand. Han är verkligen grym, vilken talang! Visst jag fick ett väldigt bra betyg i min fotokurs i gymnasiet, men det var ett bra tag sen jag verkligen stog bakom en kamera. Jag saknar det faktiskt om jag ska erkänna.

Efter La Chapelles utställning så begav vi oss till Street för att kolla in marknaden, men där var vi bara i ca 20 min innan vi åkte för att frossa i buffémat.

Nu måste jag verkligen inta framsida stupaläge i soffan för att på alla möjliga sätt och vis hjälpa min magsäck att smälta all mat jag tvingat på den.

Inga kommentarer: