onsdag 28 maj 2008

Gårdagens releasfest för Melo var mycket trevlig. Som vanligt så bjuder han alltid på skönsång, vilket han även gjorde denna gången. Det var en massa människor där, så stämningen var på topp och alkoholen flödade. Som vanligt så har jag alltid trevligt med Carro. Vi skrattade och gestikulerade om vartannat, folk måste ha tyckt att vi såg ut som ett par muppar, hehe, men det kan jag bjuda dom på.

Var faktiskt relativ utvilad när jag vaknade imorse, vilket var skönt eftersom det kommer bli en lång dag och kväll. Ikväll är det nämligen cocktailfest på jobbet. Så ikväll åker långklänningen äntligen på och klackarna ska slås i taket, men efetrsom jag sprang runt i klackar hela gårdagen, så mår inte mina trampdynor speciellt bra just nu, men dom får stå ut en kväll till!
Jag och Mooness åkte in under lunchen för en snabb spontanshopping, det var inte så mycket som inhandlades, mest smink om jag ska erkänna...men det kostar att ligga på topp. Köpte även gigantiska vindruvor, dom ser ut som små plommon. Tror inte vi köpte så mycket mer...vad jag kommer på iaf.

Inga kommentarer: