fredag 16 maj 2008

Slapp dag på Essingen

Gårdagen var nog en av dom bästa dagarna på länge. Jag tog ut en av mina innestående lediga dagar. Vilket var så skönt, precis vad jag behövde. Så jag mötte upp Gbg på onsdagskvällen, vi skulle ha setts tidigare, men en av hans chefer fixade konsertbiljetter, så istället för att inte ses alls så möttes vi upp senare.

Torsdagen började med en riktigt skön sovmorgon, väcktes dock av Carro halv 10. Hade lovat henne att skicka adressen till denna sida, vilket hade glömt göra så jag fick skylla mig själv kan man säga, haha. Men jag lyckades somna om rätt så fort. Vi slappade verkligen hela dagen. Fast vi var faktiskt duktiga och tog en promenad längs vattnet och sen en liten längre promenad på jakt efter en bankomat.

På väg tillbaka hem till Gbg så köpte vi med oss pizza, är man hungrig så är man. Pizza har nästan aldrig varit så gott som det var då. Båda lyckades äta lite för mycket, så det blev gemensamnt degande i soffan.

Dock så var starten på denna dagen lite jobbig. Isåg att det regnade när jag tittade ut genom köksfönstret och eftersom jag inte hade med mig nån jacka så fick jag frysa lite på väg mot bussen, men det gjrode inte så mycket.

Inga kommentarer: