måndag 26 maj 2008

Denna sommar kommer min stora last vara Espresso Houe's islatte. Den är så fruktansvärt god. Jag förstår mig inte på dom som inte gillar islatte, ge drycken en chans, people!

Idag är det dags att ha en sushidate med Anna. Prick 12 kommer hon o hämtar mig, då ska vi fara iväg o köpa sushi och njuta av den i solen. Har inte träffat henne på evigheter nu, det känns som det iaf, så jag ser verkligen fram emot detta.

Annars så har helgen varit mycket bra. Jag och Mooness var och shoppade i fredags. Men det blev inte så mycket shoppande som jag hade hoppas. Det enda som inhandlades var 1 röd långklänning, 2 bikiniöverdelar, plåster o Oliva Cleansingmousse från apoteket, samt 4 pocketböcker. Sen så satt vi och snackade om barnprogrammen som visades när vi var små, som tex "Rädda Joppe! Död eller levande". Det blev en massa skratt vid vårat bord. Men det skrattades nog mest när Mooness berättade vad Vanessa trodde att Splinter i Ninja turtles hette.

Sen i lördags så blev det sol och backgammon med Björn vid Nytorget. Sen lyckades jag få i mig nåt som magen inte gillade, så jag fick tyvärr ställa in träffen med Sara, vilket var tråkigt. Jag åkte hem för att vila lite, vilket hjälpte, för att efter ett bra tag så mådde jag faktiskt lite bättre. Då åkte jag för att träffa Gbg, han kom hem från sin miniturné genom Sverige. Jag insåg att jag hade saknat honom när vi säl sågs igen.
Man kan säga att vi sov bort halva söndagen, men det var väldigt skönt att för en gångs skull vakna utvilad. Gbg fick dessutom lära sig den hårda vägen att man inte ska lägga polly vid en varm dator, haha.

Inga kommentarer: