fredag 23 maj 2008

Rödtott från det förgångna

Igår när jag o Mooness promenerade till jobbet så mötte vi en person som jag absolut inte trodde jag skulle träffa igen, vi kan kalla honom för Rödtott. Det jobbiga var att vi fick ögonkontakt och jag vet att han kände igen mig, trots att vi inte setts på minst 5 år.

Historien med Rödtott är att vi hade en sommarflirt 2003. Jag var ung och dum med andra ord. Jag ångrar bittert att jag ens hoppades att det skulle bli nåt då. Nu är jag väldigt glad att det inte blev nåt.
Sen när jag började jobba på Titan så mötte jag honom inte bara en gång utan flera gånger, bland annat på ica, redan då märkte jag att han höll ögonkontakt lite för länge, för om han inte hade känt igen mig så hade han bara kastat en blick i si så där 5 sekunder, nu kollade han hela tiden, tills vi hade gått förbi varandra.

Igår kväll ringde dessutom Carro, vi kom fram till att vi ska ses nästa vecka och äta middag och sen kanske gå till Reisen för att dricka Stockholms godaste drinkar. Om du inte har varit där o smakat på drinkarna så tycker jag att det är dags att göra det.

Inga kommentarer: