måndag 12 maj 2008

Dagens i-landsproblem!

Åh nej!

Eftersom mitt kontrakt egentligen skulle ha gått ut igår (fick förlängt till den 30 maj, jag har lyckats göra min oumbärlig, äntligen) så har dom stängt ner min metermail. Vilket suger! Jag inser nu hur mycket jag verkligen behöver den. Ordspråket "Man saknar kon först när båset är tomt" stämmer verkligen och nej denna gången är det inte jag som är kon (Madde kommer du ihåg hahaha)

Så nu sitter jag här och känner mig ganska hjälplös. Ingela på Kanal 5 får helt enkelt vänta med att bli mailbombad av mig. Det känns inte lika proffsigt att mailbomba någon från sin hotmail, när man kan mailbomba dom från sin jobbmail. Jag vet att detta är ett i-landsproblem, men det är verkligen ett problem!

Ska nog ta och påminna Pernilla om att det är hon som måste skicka in en beställning till it-killarna så att dom kan förlänga mitt konto!

Inga kommentarer: