tisdag 13 maj 2008

Passfix, skvaller o onlinebatch

Igår hände det. Jag tog mig äntligen och fixade passet. Om jag hade masat mig dit under lunchen som jag hade tänkt göra fårn början, så hade jag kanske sluppit att sitta och vänta 1.5 timme. Men är man tvungen så är man.

Tack och lov så väntade Madde o Mia på mig. Vi skulle sammanstråla o ta en fika. Eftersom det var ett bra tag sen vi sågs alla tre så vart det självklart en massa kacklande och skratt. Vad annars! Vi började dessutom helt plötsligt prata om min och Maddes lista. Det gick så långt att vi tvingade Mia att skriva en lista, men hon kom endast på 2 namn, men hon får uppdatera den, så länge den inte innehåller fler än 5 namn, haha. Madde o jag planerade dessutom entusiastisk våran date med Jason på lördag, vi ska campa utanför Bengans, det finns liksom inget alternativ, trust me!



Upptäckte sen när jag låg och drog mig imorse att jag hade glömt att lägga på grafiken, så det var bara att skynda sig till jobbet och hinna med allt innan Edvard skulle onlina programmet... såidag funder jag faktiskt på att smita från hamnen lite tidigare. Får se hur jag gör...

Inga kommentarer: