måndag 5 maj 2008

Segern är min.

Jag har segrat! I kriget mot skavsåren har jag kommit ut som vinnaren. Receptet på vinst är en massa skavsårsplåster, vanliga plåster, kirugtejp OCH tålamod. Det heter ju så fint att om man vill vara fin så får man lida pin. Det stämmer verkligen, jag har lidit, i en hel vecka och kanske lite till har jag lidit, men det har absolut varit värt det, nu har jag sköna skor till sommaren som är ingådda och förhoppningsvis så kommer jag inte få fler skavsår av dom. Peppar, peppar ta i trä!

I fredgas så postade jag ett paket, inte vilket paket som hellst, utan ett paket till Gbg. Jag hoppas verkligen att Skellefte kommer gilla det som är på väg hem till honom. Jag slog även in presentetn och det blev nog ett av dom finaste paketen jag gjort. Det tog kanske 15 min att göra det, men det berodde enbart på att jag satt och klippte och klistare och hade mig, men fint vart det!

Imorse höll Erykah Badu mig sällskap från bussen. jag förstår inte varför jag inte lyssnat på henne innan. Vilken kvinna, vilken röst och cool som få. "Love of my life" är verkligen fin, vet att den är gammal, men vem bryr sig? Men det bästa är ju att hon kommer hit i sommar, nu vet du vart du hittar mig i sommar (när jag inte befinner mig i hamnen eller vid nytorget...)


Haha, Mooness är för härlig. Hon kom precis in och sa att eftersom jag troligtvis kommer vara bakis på onsdag (det är tv-fest imorn på imperiet) så är det nog bäst att vi simmar på torsdag istället och eftersom vi redan har alla badkläder här (vi har haft dom här i nån månad nu pga tidsbrist INTE lathet) så behöver vi enbart ta med oss schampo, duschcreme och annat tjaffs.





Inga kommentarer: