måndag 20 oktober 2008

Träning o flinka fingrar.

Jag har varit och tränat. Trott eller ej, men jag har gjort det. jag har stått o pumpat vid maskiner jag ens knappt vet hur dom fungerar, men jag måste erkänna att det känns otroligt skönt just nu, men jag vet att hag kommer ha så ont imorgon, det brukar jag få när jag inte tränat på ett tag. Men eftersom jag tänkte börja träna ordentligt igen när jag kommer hem från Spanien så kanske det är lika bra att börja värma upp redan nu så att jag överlever den persen sen.

Jens som sitter brevid mig här i lobbyn, blev precis riktigt impad av hur snabbt jag knappar på tangenterna. Så här snabb blir man efter ex antal säsongen i loggen, då blir man flink i fingrarna.


Nu funderar jag på om jag ska gå upp till rummet och se om jag kan få plats i skåpet som tvn står på. Får väl se om det jag kan få bildevis på detta tills imorn, men tills dess får du fantisera om hur det ser ut.

Inga kommentarer: