söndag 19 oktober 2008

Ett berg av papper

Hela denna dag har spenderats på kontoret. Vi har verkligen den bästa utsikten i hela huset, dessutom har vi dinosauriertapeter. Bästa rummet ever!


Detta är vad vi ser när vi blickar ut genom fönstret, slottet uppe på berget är otroligt vackert, måste verkligen ta mig tid att besöka det, undrar bara hur jag ska göra, eftersom jag antaligen inte kommer ha tid



Den fina tapeten som kommer hålla mitt sällskap...


Dagen har jag och Terese spenderat med att sysselsätta oss med att klippa etiketter. Totalt har vi klipp ut 569 st tillsammans. när vi äntligen var klara så var jag så trött o pappersberget på golvet såg ganska lockade ut, så jag var bara tvungen att lägga mig ner, det var nog det skönaste jag gjort idag. Men det roligaste var nog Terese min när hon kom tillbaka in i rummet o såg mig på golvet.


När man har klipp 569 st etiketter så blir det såhär mycket papper på golvet...


O självklart så var jag tvungen att lägga mig ner för att se hur det kändes, det var ganska mjukt o behagligt. Dom som känner mig väl vet att jag brukar hamna på golvet vid nåt tillfället under dagens 24 timmar...

Inga kommentarer: