lördag 18 oktober 2008

Still alive

Ja, då har jag lyckats smälta alla intryck.

Om du inte redan visste det så befinner jag mig just nu nere i España, närmare bestämt Alcala la real. Det är verkligen en liten pittoresk stad där det händer nada, på riktigt. Fast å andra sidan så gör det inte så mycket eftersom jag kommer jobba varje dag tills jag åker hem. Fritid är bara till för amatörer, haha.
Resan ner gick bra, förutom att min kropp inte riktigt var nöjd med att behöva tvingas upp kl 4 på morgonen. Sen när vi väntade på anslutningsflyget i Madrid så lärde Terese o jag oss den hårda vägen att man inte ska äta pizzan dom serverar i en av restaurangerna, för det var som äta en bit plywood med massa ost på, samt att kaffet smakade disktrasa, men det gick att dricka om man höll andan.

Så idag har jag suttit i möte, startat upp allt och inrett mitt o Terese blivande kontor. Vi har dessutom varit o kollat hur deltagarna ska bo. Men det kan jag inte visa kort på, pga sekretess, men jag tog kort på omgivningen så dom borde jag kunna visa, eftersom dom ändå inte har nåt med pgm att göra. Jag förvarna dig redan nu, fick inte med mig nån bra kamera ner så alla bilder är tagna med kameran i mobilen, så kvalitén är där efter...
Det finns ett sharonträd framför huset.
Och även ett olivträd.
Det är noll skärpa, men jag tycker bilden är ganska charmig iaf

1 kommentar:

Joana sa...

Åh, det ser dömysigt ut. Jobba inte ihjäl dig darling.