måndag 15 september 2008

Resumé av helgen.

Egentligen så borde jag ägna mig åt att fixa med musikrapporter. Men jag känner att jag inte kan tvinga till att göra det en dag som denna. Det är ju trots allt måndag.

Imorse tog jag mig en välförtjänt sovmorgon och det var så himla skönt. Nu känner jag mig faktiskt relativt utvilad efter alla sena nätter med några få timmas sömn som resultat.

Helgen var mycket bra. I lördags var det inflyttningsfest hos bästaste Madde. Men eftersom jag var så pass trött jag var efter fredagens inspelning så var jag klok nog att bege mig hemåt runt 23 tiden. Kände mig faktiskt riktigt vuxen över detta beslut. När jag väl kom hem så somnade jag verkligen som ett litet barn o sov bort halva dan. Söndagen var lika slapp den med, tv o pizza är verkligen en riktigt bra kombination när jag tänker efter.

Inga kommentarer: