torsdag 4 september 2008

Biljard, skratt o underbar utsikt

Är nyss hemkommen från en trevlig kväll med Joana och Lollo. Vi började med att spela lite biljard, vilket jag varit sugen på att göra ett bra tag nu. Sen så begav vi oss bort mot Sjöfartshotellet, Nils spelade skivor där ikväll o han tyckte att vi skulle förgylla stämningen med vår närvaro,så det var bara att infinna sig. Jag är verkligen glad över att vi gick dit, för jag har inte skrattat så mycket på ett bra tag. Sen så är ju Nils alltid Nils, haha...

Nästa sommar ska jag börjar hänga på Sjöfartshotellets terrass oftare, för jäklar vilken utsikt man har. Det var verkligen hur fint som hellst.

Nu ska jag sova, för jag har verkligen skrattat bort all min energi, jag går inte ens på överskottsenergi längre, är verkligen helt slut. Förhoppningsvis så drömmer jag trevligare drömmar denna natt än vad jag gjorde igår.

Håll tummarna! Åh, vad jag saknar honom nu

Inga kommentarer: