onsdag 3 september 2008

Långt vs kort.

Jag har ju bokat en klipptid imorn, utan att veta hur jag vill ha håret klippt. Så jag passade på att fråga om råd genom att lägga upp en omröstning här på bloggen. Men jag blev inte så mycket klokare på den. 2 av 5 tyckte att jag skulle spara ut till långt hår medans resterande 3 röster tyckte att jag skulle ha kvar mitt korta hår. Jag känner mig verkligen kluven, för visst saknar jag mitt långa hårsvall, men det är faktiskt ganska skönt att ha axellångt hår också.

Sen är det lite tråkigt att inte veta vilka som röstat och hur dom röstat, men man kan ju inte få allt här i världen, eller?

Beslutet ang håret kommer nog tas imorn när jag väl är hos Elin, som ska försöka fylla Annelis (min vanliga frisör som är mammaledig just nu) skor.

Inga kommentarer: