söndag 31 augusti 2008

Popaganda o lite annat

Trots mycket sömn känner jag mig fortfarande seg. Vet inte varför. Jag har ju iof fått för mig att om man sover för mycket så blir man bara tröttare. Undrar om det är det som har hänt mig eller om jag bara är utmattad efter allt drama som hänt den senaste tiden? Hur kunde PP vända så snabbat?

Denna helg var varit fullspäckat med besök på Popaganda, vilket var mycket kul. Bonde do role som spelade igår var riktigt bra, hoppade så pass mycket att jag fick ont i vristen,vilket inte var lika bra, men vad fan...
Hercules and loveaffair som spelade i fredags, var också bra eller rättare sagt det lilla jag fick se innan Vanessa drog ut mig från området för att dricka öl. Det slutademed att jag o Joana drog till bankomaten för att sen smyga oss in till området igen, haha. Här finns det bilder om du vill se.

Inga kommentarer: