tisdag 12 augusti 2008

Skärgården anyone?

Jag är rätt sugen på att åka ut till skärgården en helg och bara lämna stockholmsbullret bakom mig. Att få sitta på en klippa o lyssna på vattnet som kluckar verkar som en ren lyx just nu. Jag har alltid gillar ljudet av vatten, vet inte riktigt vart jag fått det ifrån, men det har alltid haft en lugnande och rofylld effekt på mig.

Om jag hade kunnat så hade jag mer än gärna flytt bullret redan denna helgen, men då missar jag Hoffarna på lördag och det skulle vara tråkigt. Så det får väl bli helgen efter det istället, måste bara se till att fixa sällskap. Du som är sugen kan ju slå en signal så tar vi en tripp tycker jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev inte riktigt som du tänkt dig. Det blev hoffarna och skärgården. Ibland får man precis allt man önskar sig ;)