fredag 1 augusti 2008

But why?

Jag säger bara OH MY GOD! Joana du fattar vad jag jag syftar på (fast det beror nog mest på att jag precis skickade det i ett sms till dig, haha)

Igår hade jag otur på bussen. Chauffören tyckte tydligen inte att vi passagerare skulle få njuta av Acn så han lät den vara avständ, vilket var olidligt. Det borde vara lag på att man måste ha på ac i bussarna under sommarmånaderna. Men det jobbigaste var inte värmen utan det var damen som satte sig bredvid mig. Hon var kanske runt 60-70, hade på sig en sommarkaftan och stank nåt så fruktansvärt. Hur kommer det sig att äldre damer inte tänker på att det finns nåt som kallas för deo? Istället för att använda denna (just nu) underbara sak så sprutar dom ner sig med en söt och tung parfym, dom hälle inte på sig lite parfym heller, efter som det känns som man får en käftsmäll varje gång en sån dam sätter sig ner bredvid en. Det var så illa att jag nästan var tvungen att vända henne ryggen.

Så använd deo people eller ta en dusch på morgonen iaf, tänk på era medmänniskor, haha!

1 kommentar:

Joana sa...

Jag fattar allt. I get it liksom. Och jag håller med.