lördag 2 augusti 2008

Gammal vana, trötthet o paraden!

Igår återtog jag min gamla vana att somna i soffan. Det jobbiga var att msn och datorn stog på i bakgrunden, så folk måste verkligen ha trott att jag dissade dom när jag inte svarade, men så var INTE fallet.

Väcktes imorse av ett sms från Mina, vilket var ett mycket trevligt sätt att bli väckt på. Visst det finns många andra sättatt bli väckt på som är mycket mycket, myyycket trevligare,men det orkar jag inte gå in på nu, hehe....

Ska in o möta upp Joana nu. Vi ska se paraden o ha en picknick. I det tillståndet jag befinner mig i just nu så passar det alldeles utmärkt att bara titta på glada och färgglada människor. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men dom senaste 2-3 dagarna har jag känt mig extra trött o orkeslös, fast det kan bero på att det är så varmt ute, men det är bara att bita ihop o njuta av värmen så länge den är här.


Jag hoppas verkligen att denna goa kalaspingla dyker upp i tåget, det brukar hon iaf göra!

Inga kommentarer: