torsdag 3 juli 2008

Pingis,pinings, pingis och videotävling

Varför var dom tvungna att installera fjärrvärme just idag. Pga detta har dom stäng av allt vatten och då menar jag verkligen ALLT vatten, t.o.m toan är avstängd...

Gårdagens pingis på jobbet var mycket underhållande. Vissa slag var justa medans andra slag var rena hämndaktioner, inga namn nämnda. Men det roligaste var nog endo videotvälingen vi hade mot Vanessa, det var Meter vs Arvika. Vi vann lätt med vårt sista bidrag, som var en egen komponerad musikvideo till Maskinens "Alla som inte dansar". Så fort Johan lägger upp den antingen på Facebook eller Youtube så kommer den upp här, men än så länge får du nöja dig med originalet


Vi testade även att göra colabomben, (man stoppar ner en mentos mint i en flaska cola) men eftersom vi inte hade Cola light så gick det inte så bra eller rättare sagt det funkade men det var inte lika spektakulärt som vi trodde att det skulle vara. Vanessas bidrag blev sämre och sämre ju fullare hon blev...haha...

Kvällen avslutades med hjuningar på Gärdet innan vi begav oss vidare mot tunnelbanan.

Nu SKA jag ta mig till Nytorget för att förhoppningsvis njuta av solen,cosmo och en latte!

Adios amigos y amigas!

1 kommentar:

Joana sa...

Hehe, jag fick se den där videon. Jag skrattade. Mycket. Var tvungen att titta på den fleeeeeera gånger. SÅ nu har jag typ visat den för alla jag träffat i gbg. Dom tycker också den är fin.