söndag 13 juli 2008

Den som väntar på nåt gott

Yo people!

Vet att jag inte skrivit om hur det gick i boulen, jag har smält händelsen, men jag tänker inte skriva nåt om den förns Johan skickat mig korten...känns som det blir mycket bättre då. Men jag kan avslöja att det var en mycket lyckad kväll som avslutades med mycket skratt och pinsamma kort på Gerdas. På väg till Gerdas hittade jag och Joanna en underbar liten brygga där man kan ha picknick och bara slappa osv. Nån dag ska vi utnyttja detta med att ta med oss kalla drinkar och annat gott.

Men kvällens komentar var nog endo "mata mig" om du inte var där så kommer du inte förstå innebörden i denna underbara mening signerad Joanna!

Skicker med när jag fått korten, vilket nog blir imorn, hoppas du stårut tills dess!

C ya!

Inga kommentarer: