måndag 14 juli 2008

It's going down!

Ok, jag må vara liten men jag är inte så pass liten att spärrarna inte känner av mig. Höll på att bli ihjälklämd av en spärr när jag lugnt och snäll skulle passera, spärren stog öppen, men jag tänkte att det nog är lika bra att dra slkortet iaf, men ki fick jag, så fort jag skulle gå igenom så skulle den prompt smälla igen glasdörrarna mig! Jag var inte beredd på detta, så när jag fick glasdörrarna på mig så spände jag extra mycket, så nu har jag ont i höger axel. Hade jag bott i USA så hade jag säkert kunna stämmaskiten ur sl.

Försökte få lite tröst av Gbg men fick jag det, nej! Han tyckte bara att jag skulle vara mer försiktig och att det måste ha sett riktigt roligt ut när jag klämdes.

Så nu är det krig, krig mellan mig och spärren.

Bring it on!

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh! Herr Gbg behöver lära sig ett och annat om hyffs!

Jag är livrädd för de där spärrarna!!