torsdag 24 juli 2008

Minitur på Djurgården

När jag satt på 76 i morse på väg till jobbet så gjorde busschauffören en liten otippad rutt. Istället för att köra förbi djurgårdsbron så körde hon över den istället Alla på bussen reagerade och hon insåg sitt fel. Men jag klagar inte, en liten minitur på djurgården runt halv 10 är riktigt mysigt faktiskt. Synd att jag inte hade med mig nån som sällskap...haha

Igår blev det en spontan picknick på berget mitt emot Boule o berså. Det måste nog vara den bästa utsikten över Stockholm, för fint var det. Vi hade solnedgång, vin o mackor, kan nog inte bli bättre!

Imorn är det blod, svett å tårar som gäller. Vi ska åter igen spela Boule. Vi vet dock inte vart, men det tar vi då. Visst jag kan tänka mig att spela i Rålis, där vi spelade innan, men om JOhan vill släpa med sina boule klot, så fine by me...så länge jag slipper bära dom.

Nu ska jag lägga mig i träning och kasta nåt...haha

Inga kommentarer: