måndag 21 april 2008

Oreos och överraskningar gör mig glad

Jag försöker och försöker men jag kan inte skicka bilder från min mobil till denna blogg, vilket är illa, eftersom jag nu har en massa bilder att dela med mig av, som tex bilden på Vanessas överraskning, Mooness godispåse från Las Vegas mm. Så antingen får jag köpa en nya telefon eller så får jag helt eneklt ha en tråkig blogg utan bilder som jag tagit. Fast det lutar åt det första alternativet om jag ska erkänna, visst jag älskar min nuvarande telefon, den är så liten och charmig, me loves it!



På tal om godiset från Las Vegas, blev som ett litet barn när Mooness undrade om jag ville ha en oreo. Tycker att det var en väldigt dum fråga, hur skulle jag kunna tacka nej till denna njutning? Så nu sitter jag här och är lycklig, så lycklig man kan bli med en oreo i handen, vilket är mycket lycklig. Det är helt enkelt en mycket bra dag, solen skiner och humöret är på topp.

Inga kommentarer: