lördag 19 april 2008

En riktigt dålig start på en solig lördag

Denna dag hade kunnat börja så mycket bättre än vad den gjorde. Jag förstår mig inte på folk som tycker att det är ok att ringa kl 07:00 en lördagsmorgon. Dom som känner mig vet att jag ligger och sover kl 07:00 en lördag.Men det är inte det som gör att denna dag är så dålig, utan när jag vandrar tillbaka till min säng så upptäcker jag ett sms som kommit in under natten. Från den sista personen jag hade förväntant mig skulle höra av sig. Det är ganska obvious vad en kille vill när han hör av sig runt 01:30 snåret, he want's a booty call, Vilket han givetvis inte erkänner, han försöker få mig att tro att han enbart hör av sig för att han vill se om jag mår bra, vem skickar ett sånt sms 01:30 en fredag? Har fortfarande inte skickat nåt svar, vet faktiskt inte om jag vill göra det, mådde faktiskt riktigt dålig efter vår sejour i somras.
Ibland önskar jag att jag kunde vara lika stark och självständig som dom i Desteny's Child låten "Independent woman" men icke, självklart måste jag vara en hopplös romantiker. Så i sommar är det bootcamp som gäller för min del.

Inga kommentarer: