onsdag 23 april 2008

Har man inget att göra, får man hitta på saker att göra

I morse när jag skulle springa till tåget så lyckades jag med konstycket att klämma vänster pekfinger, men det konstiga är att jag upptäcker det först några minuter senare. För helt plötsligt så blev fingertoppen öm och det var då jag upptäckte blodblåsan. Så nu sitter jag här med plåster på fingret, jag har fått för mig att det funkar som en stötdämpare, vilket det faktiskt gör.

Min producent tycker att jag inte tar tillräckligt hand om mina skor på jobbet, så nu har hon gjort en display med dom, haha. Så nu står mina skor, solglasögon och armbanden bland Idolbanden. En rolig syn. Det är så vi gör på mitt jobb, har vi tråkigt, då hittar vi på konstiga saker. Det är så det går till i mediabranschen

Inga kommentarer: