måndag 22 december 2008

So far, so good

Kom precis tillbaks efter en mycket lyckad och god middag med gänget, eller nja, en tredjedel av gänget rättare sagt. Det blev väldigt mycket skratt eftersom vissa, inga namn nämda, hade fått i sig nån drink.

Idag var jag o Tania i Patong för att kolla runt lite, eftersom det snart är jul så har vi alla fått varsin secret santa, kul, men satan i gatan vad svårt det är att hitta en bra present för 200. Ska bege mig ut i shoppingträsket imorn igen för att hitta den ultimata presenten. Wish me luck!
Vi passade dessutom på att skämma bort oss med varsin Ben/nack/huvud massage, Herre min ge så skönt det var, förutom när hon masserade låren o det kändes som ett hästbett...jag höll på att dö av skratt då, men det kan jag bjuda på. Nu ska jag ev jobba lite mer o kolla på film, sen sova.

Tjing tjong som vi säger här nere i "Kina"



Inga kommentarer: