torsdag 4 december 2008

Packningstankar

Jag fick precis en känsla av att allt jag måste hinna med innan resan kommer att göras i ren panik och stress i helgen. jag har inte ens hunnit tänka på vad jag ska ha med mig, vilken väska jag ska packa ner allt i osv, osv, osv. Men själva packningen borde gå rätt så snabbt eftersom det tog typ 40 min att packa ner allt jag skulle ha med mig till Spanien (men ändå lyckades jag glömma massa saker jag ville ha med mig ner dit) men denna gången ska jag ju vara borta längre, så det blir nog mer som slinker ner i väskan.

Måste dessutom be min älskade kombo om hjälp att lägga upp en klänning, visst jag är rätt så bra på att sy, men 4 händer är alltid bättre än 2, dessutom slipper jag stå o böja mig hela tiden, hehe.

Nu en till kopp värmande thé i batchen.

Peace out for now.

Inga kommentarer: