torsdag 25 december 2008

I-lands problem

Jag är så fruktansvärt sugen på att ligga sked. Vet inte var denna längtan kommer ifrån, eller jo det kanske jag visst det, hehe, men inget vi behöver avhandla här på bloggen, vill du veta, hör av dig på nåt annat forum, typ mail eller på fejjan...haha


Jag o Nettan var o fixade våra naglar igår. Det var värt varenda peng. Det känns lite kontsigt att ha så långa naglar igen eftesom det var så pass länge sen jag hade det, men jag antar att det är en vanesak. Är verkligen grymt nöjd med resultatet. Mamma skulle vara stolt, jag blev på cirkus en timme feminin, den dotter hon alltid velat ha infann sig så där lagom efter 24 år, hahaha. Så nu struttar jag runt i långa naglar o försöker vara så ladylike jag kan i mina fiskarbyxor o flip flops, det går så där...hehe...

Tá tá for now.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har jättevackra händer, Malin! *snap snap*