lördag 8 november 2008

Sista kvällen i Alcala la real

Imorn bär det av hemåt. Som vanligt så verkar det som om man har fler saker när man ska åka hem, när jag åkte ner så hade jag en väska. Nu har jag 2 helt plötsligt, utan att ens ha shoppat nåt, förutom när jag o Terese var ute o panik shoppade en tröja och jacka till mig.

Min tid här i Alcala har varit mycket rolig. Jag har fått göra en massa saker som jag inte trodde jag skulle få göra, som att tex posa i en miniskördetröska, åka i bagageutrymmet och sitta i ett litet, litet skåp mm. Jag har dessutom fått lära känna en massa underbara människor, som jag verkligen är glad över att jag fått lära känna.

Nu ska jag palla mig upp till rummet o sova ut, kanske ta en tablett i förebyggande syfte så att inte knät får för sig att hitta på nåt hyss.

Inga kommentarer: