söndag 30 november 2008

Precis lagom ful...

Igår var jag på Streets julmarkand, men eftersom Mosebackekoncernen tagit över allt så har dom döpt om det till strand tror jag iaf...

På väg till markanden så tyckte Elias att jag såg ut som en enuit i min luva, då kläcker Mina ur sig denna komentar "Du är precis lagom ful för att lika en enuit, jag menar du har precis lagom fula ögon...". Om det hade varit nån annan som sagt detta hade dom inte blivit förlåtna på studs, men efersom det var Mina så gjrode det inget, vi vet precis vart vi har varandra jag och Tårtbiten!

Jag och Mina gick arm i arm, som vi brukar göra, så det kändes som det alltid brukar göra med Mina, tryggt och säkert! Elias och Jonas var också med. Vi blev lite smått besvikna när vi insåg att det inte fanns några stång inne längre, utan det var bara stånd ute. Men jag fick med mig en påse brändamandlar och en påse masakrerade laktrisstänger.

Inga kommentarer: