måndag 24 november 2008

Äntligen!

Ja då var det klart. Jag ska få åka till varmare bräddgrader inom en mycket snar framtid. Visst jag ska åka ner och jobba, men jag slipper detta elände som kallas väder, vilket är mycket skönt. Hela 5 veckor kommer jag att bli saknad här hemma, men en som kommer bli jätte glad är min älskade Morfar, för jag SKA träffa honom när jag är borta, ingen eller inget kommer kunna hålla mig borta.
Han som alltid kommer äga en bit av mitt hjärta!

Det jobbiga är att jag måste vaccinera mig, jag har en sån enorm sprutskräck. När jag var liten och åkte utomlands med pappa så struntade vi alltid i att vaccinera oss, vilket jag var väldigt tacksam över. Jag slapp sprutorna och exotiska sjukdomar, för sjuk blev jag aldrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev nyfiken när du nämnde din lilla resa när vi var i Spanien..Men nu är jag ännu mer nyfiken! Önskade att du kunde berätta vad ni ska ut på...Kramar