torsdag 5 mars 2009

Piff och Puff filosoferar


Jag och Puff hade ett väldigt bra samtal om lika hångelstilar jag blivit utsatt för, självklart kom detta på tal efter några glas cava i kroppen. Det var ganska många varianter som framkallade skrattanfall, medans några fick ljuva minnen att komma tillbaka.


Men dessa varianter kom upp på tapeten:

1. "Disktrasan". Det känns som om killen du hånglat med torkat av ditt ansikte med en väldigt blöt disktrasa, inte speciellt skönt eller nåt vidare sexigt.

2. "Glasskopan". Detta är ungefär som vispen, men istället för att vispa runt med tungan i munnen så åker den ut och in istället, typ som när man skopar glass.

3. "Disktrasan light" Ungefär samma sak som "Disktrasan" förutom att nu är trasan inte lika fuktig

4. "Den tafatte". Han som inte riktigt vet vad han ska göra, så det slutar med att det blir allt på en gång.

5. "Härmapan". Han som gör precis det du gör, exakt 2 sekunder efter att du gjort det. Inget fel med detta, men ibland kan det bara både skönt o kul med lite överraskningar.



Självklart finns det dom med dålda talanger som ständigt överraskar dig när det vankas hångel. Dom har jag också råkat ut för, men dessa detaljer håller jag nog för mig själv, kan ju inte dela mig av allt här


Bild. allposters.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaaaaaaaahahahahahahaha. Ett av våra bättre samtal.