söndag 8 mars 2009

Bio o middag med Mina


Ikväll ska jag äntligen få träffa min underbara vän Mina. Det var verkligen en evighet sen vi sågs, men det brukar aldrig spela nån större roll, för när vi ses så verkar det som om vi sågs senast dagen innan. Mina's och min relation brukar vara så, vi kan höras av väldigt ofta under en period för att sen låta allt gå i ide för att ta upp det igen. Det kan gå nån månad utan att vi hör av varandra, men det är inget vi lägger större vikt på, vilket är skönt. Så ikväll är det middag och bio som gäller för oss två. Än så länge vet jag inte några detaljer, jag vet inte vart vi ska äta, men skulle inte bli förvånadom det blir kungshallen och jag vet inte vad vi ska se, det enda jag vet är att vi ska mötas vid sergel kl 19.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) det låter precis som vår relation, ja! vi vet var vi har varann, vi.
kram!