torsdag 19 februari 2009

Vid liv efter operationen


Så, nu kan du sluta oroa dig. Operationen gick bra, lite jobbigt dock att behöva övertyga sköterskorna om att jag verkligen inte gillar nålar eller sprutor. Men narkosläkaren var trevlig och förståndig, han fattade. Mooness gjorde allt hon kunde för att få mig på andra tankar innan operationen, vi satt o målade i pyssel och målarböckerna hon hade köpt. Fina, fina Mooness.
Sen när det väl var dags så gick det galant. Jag rullades in i operationssalen, hoppade upp på britsen där jag skulle ligga, dom baddade in knät med något som var väldigt kallt och sen minns jag inte så mycket mer än att jag vaknar upp där jag började och med tanken:
" Åh nej, somnade jag här ute medans jag väntade..."


Nu ska jag nog somna om lite här, är fortfarande galet trött efter narkosen. Skulle inte förvåna mig om det fortfarande sitter i lite...

Inga kommentarer: