söndag 1 februari 2009

The silent treatment

Min Stalker verkar aldrig fatta vinken. Vi behöver inte gå in på vad han heter, bara att han vägrar att lämna mig ifred. Om jag nu inte har gått med på att träffa honom under det senaste halvåret, vad skulle då få mig att vilja träffa honom nu?

Han säger att han ska sluta höra av sig, men gör han det? Nej. För varje dag som går blir han mer o mer patetisk i mina ögon, men killen har ingen själv respekt kvar. Jag orkar inte ens läsa hans mail eller sms längre, för dom säger ändå samma sak, "Jag vill träffa dig hit och jag saknar dig dit..."

Jag vet att jag borde säga till honom att sluta höra av sig, men då har jag brutit mot min regel när det gäller honom, jag har hört av mig och om jag ger honom ett litet finger så kommer han ta hela armen, trust me on this one, jag har lärt mig detta den hårda vägen. Men eftersom the silent treatment inte funkar till 100% så får jag komma på en annan lösning...

Wish me luck people!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller han FORTFARANDE på? So sad.