onsdag 18 juni 2008

Ok, nu är det dags att ta tag i livet igen och börja göradom vardagliga sakerna, tex att tvätta. Jag erkänner att jag har varit lite lat nu efter resan, men det kan ju inte hålla på hur länge som hellst...eller jo, i mitt fall ( om jag känner mig själv rätt) så kan det hålla på hur länge som helst, vilket naturligvis inte är speciellt bra. Så detta var med andra ord den sista dagen jag åker hem och inte gör ett jota.

Imorn ska jag (om jag orkar)

  1. Tvätta, detta måste jag verkligen göra, har redan betat av dom snygga och halvsnygga underkläderna
  2. Diska, inte för att det är speciellt mycket disk förtillfället, utan jag gillar helt enkelt inte att diska, så detta måste verkligen göras innan diskberget blir för stort.
  3. Plocka undan lite, innan det ser ut som ett gäng dagisbarn lek "hela havet stormar" här hemma
  4. Plocka undan lite i sovrummet och Boka en tvätttid i tvättstugan.
  5. Byta lakan! Det absolut viktigaste. Visst jag har inte varit hemma så mycket på sista tiden, men jag får en sån där stärkande känsla när jag varit duktig och bytt lakan.

Ikväll kommer mina nerver att sitta utanpå kroppen. Jag vill verkligen att Sverige ska slå Ryssarna. Visst vi kanske inte har en sån stor chans mot Holland i kvarten, men vad fan, vi är ju vana att slå ur underläge.´

Inga kommentarer: