tisdag 17 juni 2008

Hon visade oss kärlek!

Oh, vad grym hon är! Var och såg Robyn igår på Mosebacke. Som sällskap bjöd jag med mig Madde. Det känns som om vi inte har sett på evigheter, vilket kanske stämmer. Vi mötte upp Vanessa och Tess i backen upp till Mosebacke och upptäckte att vi inte var dom enda som skulle se Robyn. Hon var värd varenda minut vi var tvungna att stå i kön och vänta på att bli insläppta. Sen var hon dessutom försenad, men det berodde enbart på att dom väntade in solskenet, vilket är förståligt. Hon var verkligen gjort en av dom bästa svenska skivorna . Men det roligaste var nog när hon började riva av två av sina gamla låtar "Show me love" och "Do you know what it takes"

När den ljuva musiken var slut så lyckades vi hitta Johan bland alla människor, eller rättare sagt, Vanessa ringde dit honom. Vi var tvungna att inspektera hans date för kvällen, jag vet att jag är en hemsk människa just nu, men jag kommerinte ihåg vad hon heter, har för mig att det började på J iaf OCH att hon kommer från Brasilien..förlåt...

Vanessa berättade även en riktigt creepy historia för oss när vi väntade på Robyn. En kompis, kompis till henne ägde en boaorm(jag tror att det var en boaorm iaf...). Han tyckte inte att den skulle vara instängd så han lät den krypa runt fritt i sin lägenhet. En dag så märkte han attden började gömma undanalla råttor den fick, han ormen började lägga dom bakom soffan och lite varstans. En dag när han kommer hem så ligger ormen stel och raklång som en pinne mitt i hallen. Han undrar ju självklart vad det är för fel på den och börjar kela lite med den, efter ett litet tag så börjar den mjuka upp och han tänker inte mer på detta. Sen en natt så vaknar han mitt i natten av att ormen ligger bredvid honom i sängen, stel även denna gången. Han kelar lite med den och den mjuknar upp som tidigare. Eftersom ormen blir smalare och smalare eftersom den inte äter råttorna den får så bestämmer sig killen för att gå till veterinären för att se vad som är fel med ormen. Han berättar alla symptom ormen visat och veterinären frågar om ormen har legat stel som en pinne, vilket killen säger att den har. DÅ säger veterinären att ormjäveln har svultit sig själv, enbart för att förbereda sig själv för att ÄTA UPP honom. Den ormen finns inte kvar i killens hem idag.

DET ÄR DÄRFÖR MAN INTE SKAFFAR EN ORM SOM HUS ELLER KELDJUR!



Den som ger mig en av dessa kommer jag älska för alltid. Hur söta är dom inte. ME WANT BAD!

Inga kommentarer: