fredag 27 juni 2008

What to do, what to do?

Jag läste precis en rolig kommentar om mitt förra inlägg. Björn tror att det är jag som har jinxat matcherna mellan Sverige-Ryssland och Ryssland-Spanien. Bara för att han har fåttför sig det så kommer säckert äckel Tyskland att vinna Em, bara för att jag hejar på Spanien. Så Viva España!

Det har sjunkit in i mitt huvud att jag inte kommer få träffa Gbg på att bra tag framöver, eftersom han åker till Göteborg imorn. Jag blev faktiskt lite nerstämd över detta. Jag har vant mig vid att träffa honom när jag vill och under en tid framöver kommer jag inte kunna göra det,vilket gör mig lite ledsen.
Jag är inte van att sakna nån, förutom familjen då, så jag undrar hur detta kommer gå...som Sebastian i "Den lilla sjöjungfrun" sa: "Vilket blötdjur jag håller på att bli..."

Inga kommentarer: