torsdag 25 september 2014

LDN

   Kanske dags att skriva lite om hur det var i London. Jag åkte ju dit för att hänga och umgås med Laura, men som vanligt så kom något i vägen. Denna gången var det Manchester. Det visade sig att hon ev. skulle vara tvungen att åka dit samma dag som jag landade, så hux flux hade jag ingenstans att sova, tack o lov så kom Lee till min undsättning och jag fick sova där första natten.
   Andra dagen gjorde jag inte så mycket, tog en sovmorgon, vilket var skönt. Hela dagen spenderades på Portabello road och sen på kvällen så satt jag o sippade på cocktails i en skybar, mycket trevligt men eftersom jag skulle upp hyffsat tidigt på söndagen så blev det inte så sent.

   Det var min lilla superkorta weekend, haha. Nästa gång jag flyger över ska jag fan se till ganska gott i förväg att Fröken Hearsum är hemma!





     I figured out it was time to write a little something something about my short weekend to London. Since Laura had to go to Manchester the same night that I came over, Lee rescued me so I stayed at his Place the first night. I spent my whole Saturday on Portabello Road and absolutely loved it and in the evening I went to a Skybar and sipped some cocktails. On Sunday it was time to fly back o Sweden, but I had I lovely time and the next time I fly over I'm gonna make sure that Miss Hearsum is available

Inga kommentarer: