onsdag 10 september 2014

Konsten att...

...dra sig ur i sista stund.

   Min ide om lugg gick inte hem hos min frisör. Hon är inte lika äventyrlig som min gamla frisör var, men hon är otroligt uppriktig och säger ifrån om jag kommer med en ide som hon inte tror på, vilket jag är väldigt tacksam för. Så nu springer jag runt i min vanliga frisyr, dvs långt, långt lååångt med snedlugg.

   Annars har det inte hänt så mycket, förutom att jag åter igen flyttat. Men nu tar det ett tag innan jag måste flytta på mig nästa gång, vilket känns skönt. Har t.o.m packat upp saker ur kartongerna och boat in mig lite.

   Känner att jag måste bli bättre på att uppdatera här igen. Ganska skönt att ha en plattform att skriva av sig på, kan ju inte sitta och prata med mig själv hela tiden.

Inga kommentarer: