onsdag 30 juni 2010

Im a survivor!

Vänster armveck...

Höger arm...

Vänster arm...


Min belöning!

Jag överlevde tortyren! Jag hade redan förutsett att jag skulle ha ångest innan det var gjort, men jag visste inte att jag skulle få panik när blodprovet skulle tas. Där låg jag, med tårarna rinnandes och hyperventilerade, jag gjorde misstaget och kollade in nålen innan, mycket dumt. När sköterskan lugnat ner mig lite så (jag hade fortfarande panik) lyckades vi ta ett prov. Jag är så tok stolt över mig själv att jag lyckades med detta, att jag dessutom gick dit själv är en fet gulstjärna i kanten! 

3 kommentarer:

Mooness sa...

Good girl!!!! Men varför gick du dit själv, din dummer? *shakes fist*

Malin sa...

Det var ju ingen som hade tid att följa, skulle ha gått med Vanessa till en början, men dom hade ingen tid den dagen hon kunde, Andreas jobbade, Kicki var inte ens i stan och jag ville inte störa dig på semestern

Mooness sa...

Meh! Sen när har jag tackat nej till ett event som slutar med att man får äta en bulle? ^^