onsdag 9 juni 2010

Historisk händelse!



Dagens datum går till historien som den dagen då jag, Malin Ström, körde bil för första gången! Nu snackar vi inte om att övningsköra på en vanlig asfalterad väg utan nu snackar vi rally på en lös grusbana. Med tanke på att jag aldrig suttit bakom ratten innan så bestämdes det att jag skulle få köra själv, det skulle vara säkrast för mig men framför allt för dom andra. Så jag körde mina tre varv o kände mig sjukt duktig, med tanke på att dom till en början inte vill att jag skulle köra efter att jag råkat gasa liiiite för mycket vid starten. Jag lyckades ta mig runt sammanlagt 8 av 9 varv. På det sista varvet i C finalen (även här körde jag själv) så råkade jag åka lite för långt upp på vallen o fastna.

Om man ska summera dagen så har den varit sjukt kul och fylld av många skratt o skrik, mest från min sida när bilen inte ville som jag ville. Nu sitter jag här helt utslagen o med nackvärk, men det var det helt klart värt!

Fler bilder kommer när jag bytt till mig några...

Inga kommentarer: